Vacatures en stages

Werken bij OBS Keijzerschool in Moerkapelle betekent werken in een omgeving vol betrokken collega’s met een groot hart voor de leerlingen. Stuk voor stuk hebben zij een grote motivatie om kwalitatief goed onderwijs te ontwikkelen en door te geven. Daarom werken onze collega’s nauw met elkaar samen om het beste in elkaar naar boven te halen. Dankzij dit hechte en betrokken team, krijgen onze kinderen precies het onderwijs en de zorg die nodig is. En we blijven constant in beweging om de kwaliteit hiervan te verbeteren. Als Kwink-school vinden wij het ontzettend belangrijk dat kinderen veel leren, ook op sociaal-emotioneel vlak. Met 185 leerlingen zijn wij een kleinschalige basisschool.

Sta jij ook voor kwalitatief goed onderwijs? Onze deur staat voor je open! Bekijk of we vacatures open hebben staan of stuur een open sollicitatie via www.werkenbijscholengroepholland.nl.

Bekijk onze vacatures

Ook zijn wij altijd op zoek naar enthousiaste LIO-stagiair(e)s om ons team te versterken! Ga naar www.werkenbijscholengroepholland.nl/stages en bekijk alle mogelijkheden die Scholengroep Holland te bieden heeft.

Bekijk onze stagemogelijkheden