Voor ouders

Het onderwijs is een taak van de overheid en de school, maar zeker ook van ouders. Ouders en school staan samen voor de ontwikkeling en de vorming van het kind. Een goede samenwerking tussen ouders en school is hierbij erg belangrijk. Daarom betrekken we ouders graag bij het onderwijs van hun kind.

Nieuwe leerling

Als je kind voor het eerst naar school gaat, kan dit best spannend zijn. Daarom vind je hier alle informatie om goed voorbereid te zijn over de gang van zaken voor nieuwe leerlingen.

Nieuwe leerling

MR & OR

De Medezeggenschapsraad (MR) en de Ouderraad (OR) spelen een belangrijke rol in onze school. Zo bepalen ze mee over de dagelijkse gang van zaken en organiseren ze activiteiten.

MR & OR

Schoolgids

In onze schoolgids vind je alle (praktische) informatie die van belang is voor ouders en leerlingen. Zo lees je hier hoe ons onderwijs en het schooljaar eruitzien en andere zaken.

Schoolgids

Naschoolse opvang

OBS Keijzerschool werkt samen met gro-up Kinderopvang. Hier kun je terecht voor zowel voorschoolse, tussenschoolse en naschoolse opvang.

Naschoolse opvang

Keijzerwijzer

De Keijzerwijzer is de nieuwsbrief van OBS Keijzerschool. Hierin houden we je op de hoogte van alles wat er op OBS Keijzerschool gebeurt.

Keijzerwijzer

Communicatie met ouders

Wij vinden het belangrijk dat we een goede communicatie hebben met ouders. Hiervoor gebruiken we de systemen Parro, ParnasSys en Basispoort.

Communicatie met ouders

Downloads

Op deze pagina vind je alle belangrijke documenten en andere downloads van OBS Keijzerschool.

Downloads

Onderdeel worden van ons team?

Wil jij ook deel uitmaken van het gezellige en enthousiaste team van OBS Keijzerschool? Neem dan een kijkje op onze vacature- en stagepagina.

Onderdeel worden van ons team?