Communicatie met ouders

Parro en Parnassys

Op OBS Keijzerschool maken we gebruik van de Parro-app. Via Parro kan gemakkelijk en veilig contact worden gelegd tussen ouders en school. Zo kun je berichten sturen, foto’s en filmpjes plaatsen en afspraken inplannen. Daardoor is Parro zeer geschikt voor korte en snelle mededelingen vanuit zowel de leerkracht als ouders.

Parnassys is het ouderportaal van de Keijzerschool. Hierin kun je als ouder de NAW-gegevens van je kind controleren, de absentieregistratie inzien en de leerresultaten van je kind monitoren.

Naar Parnassys

Basispoort Thuis

Naast Parro en Parnassys maken wij als school gebruik van het platform Basispoort. Dit is een samenwerkingsverband van verschillende uitgeverijen en schoolleveranciers, met als doel om het lesmateriaal van meerdere uitgeverijen beschikbaar te maken. Met Basispoort Thuis geven wij onze leerlingen en hun ouders/verzorgers de mogelijkheid om ook thuis met lesmateriaal te oefenen. Zo kun je gemakkelijk via onze site thuis inloggen en aan de slag gaan met lesmateriaal.

Inloggen op Basispoort Thuis

Om thuis in te loggen op de beschikbare schoolsoftware, ga je naar https://thuis.basispoort.nl. Je kunt ook klikken op onderstaande button. In het inlogscherm vul je het e-mailadres in waarop je de activatie-link hebt ontvangen. Daarna het wachtwoord, dat je zelf hebt aangemaakt. Je kind kan dan direct op het programma klikken. Is een broertje of zusje op hetzelfde e-mailadres aangemeld? Dan kiest deze zijn of haar naam. En daarna als wachtwoord of plaatje hetzelfde dat hij/zij op school gebruikt.

Naar Basispoort Thuis