Nieuwe leerling

Als een kind vier jaar is geworden, mag hij/zij naar school. Het is belangrijk om een school te kiezen die het beste bij het kind en het gezin past. Daarom vinden we het op OBS Keijzerschool belangrijk dat je je goed oriƫnteert. Op onze website en in onze schoolgids is veel informatie te vinden over onze school, maar het beste beeld krijg je als je bij ons op school langskomt en de sfeer proeft. Kom dus vooral een kijkje nemen, we nodigen je van harte uit om een afspraak te maken voor een rondleiding op onze school.

Ik wil graag kennismaken

Wanneer je kind ongeveer 3,5 jaar oud is, worden jullie op school uitgenodigd voor een intakegesprek, om de onderwijsbehoefte van je kind goed in kaart te brengen. Ongeveer twee maanden voor de vierde verjaardag zal de leerkracht contact met je opnemen om een afspraak te maken om kennis te maken met je kind. Bij dit bezoek spreken we af wanneer je kind een aantal dagdelen komt wennen voordat hij of zij vier jaar wordt. Als je kind in de laatste maand van het schooljaar vier wordt, in de zomervakantie of net daarna, overleggen we met de ouders over de wendagen en de start van je kind bij ons op school.